رضایت دانش آموزان از انتخاب رشته + معرفی خدمات مرکز

رضایت انتخاب رشته
اخبار

رضایت دانش آموزان از انتخاب رشته + معرفی خدمات مرکز

” آینده ” واژه آشنایی که در دل خود برای همه ما و به ویژه دختران و پسران کنکوری این مرز و بوم ذوق ، اشتیاق و گاهی نگرانی به همراه داره. اما اینکه وقتی رسیدی بهش و زندگیش کردی ذوق داشته باشی و ازش حس خوب بگیری یا اینکه مدام نگران باشی و حسرت بخوری خیلی بستگی به انتخاب این روز های تو داره . این خیلی مهمه که انتهای تب و تاب و نگرانی ای که این روزا برای انتخاب رشته و مسیرت داری قشنگ باشه و وقتی بهش فکر میکنی لبخند رضایت رو لب خودت و خانوادت بنشینه . یادت نره تو ایستگاه آخر مسیر کنکورت باید خیلی هوشمندانه قدم برداری و با یک انتخاب اصولی و آگاهانه درست مثل همین بچه ها آیندتو بسازی و در اون بدرخشی.

 

شاید مصاحبه سال بعد با خود تو باشه !!! نظرت چیه ؟؟

اهمیت انتخاب رشته

همه جا شنیده اید که انتخاب رشته انتخابی مهم و سرنوشت ساز است اما تا حالا فکر کرده اید که چرا ؟ شاید دلایل زیادی در ذهن داشته باشید اما مهم ترین دلیلی که وجود دارد ذوق ، انگیزه و حس خوب شما نسبت به آن رشته و حرفه میباشد . این مسئله بسیار مهم است که شما حال خوبی نسبت به یک رشته و زمینه ای که در آن فعالیت میکنید داشته باشید . چرا که قرار است در ادامه مسیر با آن رشته زندگی کنید . بنابراین داشتن حس خوب و انگیزه برای فعالیت ، پیشرفت و ایده پردازی در آن بسیار مهم است.

خدمات مرکز مشاوره و برنامه ریزی گلناز ابراهیمی در انتخاب رشته

1.برگزاری آزمون های روانشناسی

یکی از خدمات ویژه مرکز مشاوره و برنامه ریزی گلناز ابراهیمی در دوران انتخاب رشته برگزاری تست های روان شناسی و شخصیت شناسی است که با نظارت مشاوران ارشد و روانشناس مجموعه انجام میشود . این تست ها با دقت تحلیل شده و در انتخاب رشته دانشگاهی شما بسیار تاثیر دارد .

همان طور که گفته شد داشتن حس خوب نسبت به یک رشته و نزدیک بودن آن رشته به روحیات و شخصیت شما فاکتور مهمی در انتخاب رشته میباشد . برای مثال بر اساس بهره‌گیری از نتایج این تست ها اگر ویژگی‌های شخصیتی مثل اندیشمند ، متفکر و حسابگری دارد ، ممکن است به‌عنوان یک رهبر خلاق و استراتژیک عمل کنید و در حوزه‌هایی مانند مهندسی، مدیریت پروژه، یا حتی راه اندازی کسب‌وکار خود موفق باشید.

رضایت انتخاب رشته

باتوجه ‌به نوع شخصیت خود، می‌توانید شغل‌هایی را انتخاب کنید که با ویژگی‌ها و استعدادهای شما همخوانی دارند . همچنین، شناخت اینکه چه نوع محیط کاری برای شما مناسب است نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و به شما کمک می‌کند تا شغلی را پیدا کنید که با شخصیت و سبک زندگی خودتان هماهنگی داشته و احساس رضایت و موفقیت را برایتان به همراه دارد

2.شرکت در کارگاه ها

کارگاه های معرفی رشته توسط مشاوران مجموعه و در هر سه گروه آزمایشی ، با عنوان معرفی رشته ها ، انواع دانشگاه ها در ایران ، شرایط و ضوابط دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار میشود ؛ که دانش آموزان به محض رزرو انتخاب رشته میتوانند از این کارگاه ها استفاده کنند .

رضایت انتخاب رشته

3.برگزاری همایش بزرگ انتخاب رشته

بلافاصله بعد از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش همایش بزرگی توسط مرکز مشاوره و برنامه ریزی گلناز ابراهیمی برگزار میشود . که این همایش با حضور دانش آموزان و اولیا عزیز برگزار میشود .

رضایت انتخاب رشته

4.برگزاری جلسه با اولیا و دانش آموزان

یکی از مهم ترین خدمات مجموعه گلناز ابراهیمی برگزاری جلسه انتخاب رشته با حضور اولیا میباشد. و علاوه بر دانش آموزان، پدر و مادرها نیز با کد رشته ها و دانشگاه ها در شهر های مختلف آشنا میشوند . هم چنین با قرار گیری در روند انتخاب رشته فرزند خود آسوده خاطر نیز هستند . رضایت اولیا از انجام دقیق انتخاب رشته فرزنداشان توسط شخص خانم ابراهیمی ، آرامش خاطر آنها نسبت به آینده فرزندانشان و اعتماد پدر و مادرها به افتخار 18 ساله مرکز مشاوره و برنامه ریزی گلناز ابراهیمی است.

رضایت انتخاب رشته

لازم به ذکر است که جلسه انتخاب رشته هر دانش آموز بر اساس رتبه و کد رشته های مورد نظر ، شهر محل تحصیل و با توجه به نظر اولیا و صلاح دید خانم ابراهیمی ممکن است نیاز به برگزاری بیش از یک یا دو بار جلسه  باشد.

 

5.انجام همزمان 4 انتخاب رشته در مرکز _ انتخاب رشته سراسری ، آزاد ، صرفا با سوابق سراسری و صرفا با سوابق آزاد

انتخاب رشته ای که شما در مرکز مشاوره ما انجام میدهید ، شامل انتخاب رشته کنکور سراسری، دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنکور سراسری صرفا با سوابق تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی میباشد . که در هر کدام از این موارد شهر ها و رشته ها با دقت نظر خانم ابراهیمی و تایید نهایی ایشان انجام مییشود.

رضایت انتخاب رشته

6.پشتیبانی و کنترل 24 ساعته توسط کارشناسان مرکز

با توجه به پروسه حساس و مهمی که انتخاب رشته کنکور سراسری دارد ، کارشناسان و مشاوران مجموعه پشتیبانی 24 ساعته را در ایام انتخاب رشته در زمینه ثبت نام داوطلبان  ، استفاده کردن دانش آموزان ثبت نام شده از کارگاه های معرفی رشته ، انجام آزمون های شخصیت شناسی و .. انجام میدهند. هم چنین در صورتی که در روند انتخاب رشته سوالی در مورد ماهیت رشته ها ، بازار کار هر رشته، آینده تحصیلی و شغلی آنها و مزایا و معایب رشته مورد نظر داشتید میتوانید با ما در تماس باشید .

رضایت انتخاب رشته

 

رضایت انتخاب رشته دانش آموزان سال های گذشته

سخن پایانی

افتخار ارزشمند مرکز مشاوره و برنامه ریزی گلناز ابراهیمی با 18 سال سابقه درخشان در زمینه برنامه ریزی  ، انتخاب رشته و مشاوره کنکور رضایت اولیا و دانش آموزان عزیز است . از ویژگی های برجسته شخص گلناز ابراهیمی در این عرصه در ابتدا حس دلسوزی نسبت به آینده فرزندان ایران است که باعث رضایت دانش آموزان شده و خاطره ای به یاد ماندنی از حس مسولیت پذیری ، دقت و توجه خانم ابراهیمی در انتخاب رشته برای دانش آموزان بر جای میگذارد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید